27 Ekim 2010 Çarşamba

14. dakika

bazen güzel şeyler oluyor. ne bileyim, umutsuzca şikayet iletip boşlukta yankılanmasını beklerken, belediye de sizinle aynı fikirde, "evet ya çocuk parkının yanındaki kaldırım taşları kırık olamaz, her adımda çukurlara düşülemez" diyor, gidip o kaldırım taşlarını yeniliyor / yeniletiyor. böyle de basit bir ufak sevinç.

bunun bayağı bi üst aşaması ise, en önemli aşaması ise: munzurdaki baraj durduruldu.
yürütmeyi durdurma kararı çıktı. milli park içinde baraj olmayacak. şimdilik olmayacak.
yürütmenin durdurulması, sabır tesbihlerini başa saran bi karar. HES'in üreteceği tüm enerjinin, sabra dönüştüğü, herkese güç veren bi karar. bu karar, izin olmadığı için, projeler izinsiz olduğu için verildi. en başından beri itiraz edildiği gibi.

güzel bi karar özetle. bazen inat, bazen dırdır, bazen "bilmemneci tip" olmak, tipitiplik, işe yarıyor. aksini söyleyenlere, süngüsü düşüklere, sizi yıldıranlara aldırmayın. haklı olmanın onuru başka türlü bir gurur sağlıyor insana.

13 dakika izlemiştik. bu da 14. dakika. maç bitmeden sevinenlere, gol gol gol.
ah hatta, uzatmalarda gol: senoz vadisi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

icim sisti benim cok feci... ickiye %33 zam geliyor, milletin giki cikmiyor, youtube'a neredeyse 3 senedir ulasilamiyor, gene kimsenin giki cikmiyor (gecen yaz yapilan yuruyusu saymazsak).. yani demem o ki ben elin amerikasindan manyak gibi surekli basbakanlik web sitesine gidip bilgi edindirme hodosu kapsaminda youtube, vb web sitelerinin kapatilmasini zorlastiracak kanun tasarilari ile ilgili bir calisma var mi, basbakanlik uyuyor mu alooo temali zilyon tane e-mail gonderiyorum, yurdum insani memlekette oldugu halde zahmet edip konuyla ilgilenmiyor (ha gonderiyorum da noluyor, bisi olmuyor ama olsun! maksat rahatsizlik vermek!)... velhasil-i kelam, konu donup dolasip yillar yili agzimiza pelesenk olmus "biz niye hicbir seyi sorgulamiyoruz"a geliyor... burda vergileri iki gidim artirsalar millet cingar cikariyo (hos bunlar da bi manyak, bireyselligin dibine vurmuslar)... bizde de basbakan "ooo araplarin petrolu varsa bizim de vergilerimiz var" deme yuzsuzlugunu gosteriyor, millet de oyle sakin sakin dinliyor.. neyse, ben aslinda sunu dicektim: keske herkes senin gibi dirdir etse surekli, oraya buraya telefon acsa, dilekce gonderse.. belki bisiler degisirdi o zaman:(

gulay

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker