29 Kasım 2010 Pazartesi

geniz

sesim yok. sesim olmayınca yazmak istiyorum. konuşamadıkça sıkılıyorum. laptop ölmüş. aptal toshiba. bu yüzden evde susmam gerekecek. bilgisayar uzmanı adam 1 aydır yan gelip yattıktan sonra, aletin ömrünü doldurduğunu, bana "6 yıl yine de iyi bi süre" diyerek açıkladı. ben de adama "annemin bulaşık makinesi 20 yıldır teklemedi" dedim. 6 yıl iyi süreymiş. bu kadar hızlı gelişirse teknoloji, tabii 6 yıllık bi ürünün bile yedek parçası olmaz piyasada. ben dedim sanki 2 ayda bir kendinizi aşın diye. 2011 bütçemde laptop görünmüyor, kampanya dostları. artık hesap makinesini modifiye edip çıkıcam yola. zaten 2011 bütçem de ortada görünmüyor, neyse.

norgunk! duvar çatlaklarına cam yapıştırıp çatlıyo mu diye beklemek istiyorum. amaaan. çatlar. elbet. hep.

açık radyo dinlediğim güzel ve uzak günlerde (pilli radyom vardı, her yerde çekerdi), fındık yağı ve faydaları hakkında bi program dinlemiştim. yer etmeyecek kadar sıradan olduğu için yer eden bir gündü. odada oyalanarak, fındık yağı dinleyebilmek, çok güzeldi. mevsim, hava durumu filan aklımda değil. yuvarlak masayı hatırlıyorum, üstü hep dağınık, etrafında eşelendiğim. sunucunun sesi de bi  yumuşak, diksiyonu bi düzgündü ki anlatamam. 1 saate yakın süreyle, bir öğle vakti, fındık yağı. dinleyebilmiştim. işim yoktu, vaktim çoktu ve dikkatimi vere vere, sıkılmadan dinlemiştim. daha ne olsun?

bazı becerilerimi yitiriyorum. bir şeyler yitip gidiyor. takvim yapraklarına binip güzel ve uzak ülkelere... açık radyo için demiyorum bittabi. yok aslında, onun için diyorum. radyo dinleyebilme becerisi. ah zaman yetmiyor ma belle urbaine - veyahut léa. peh. öyle değil, biraz da öyle. görüntü netliğini yitiriyor zaman zaman. çoğu zaman. bakmayınca net, bakınca pırıltılar uçuşuyor. tavukkarası mıydı neydi gece körlüğü? neyse, sahiden cümleyi bağlamaya üşendim. herkes aynı tespitleri yapıyor. ben de öyle yapıyorum. kendimle ve başkalarıyla aynı tespitler, loop haller. düşündüğüm şeyi bi daha düşününce koridorda yürürken kendime toslamışım gibi veya cam kapıyı görmemişim gibi, bi salak his. his dünyam da sizi eminim fazlasıyla ilgilendiriyodur. tespitlerimiz orijinal olsun ki birbirinin aynısı günler yaşadığımızı çaktırmayalım. breh breh.

böyleyken böyle bir fiyonk.
20 günlük çene çukuru çok güzel bir şey.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Laptop düzeltilebilir. Bir temiz format ve Windows 7. Hop mis. Ben senelerce kullandım ne 6 yılı? Yapmaya üşenip amaaaan alıversin yenisini diye yan gelip yatıyorlar. Kahrolsun tembel ara elemanlar.

deryik dedi ki...

yok yok formatlık değil sorun, ana kart ve chipset uyumu meselesi. parça değişmesi gerekiyor yani. yoksa defalarca formatlamıştım şimdiye, ah ah.

Aysin dedi ki...

tespitlerimiz orijinal olsun ki birbirinin aynısı günler yaşadığımızı çaktırmayalım. breh breh.

Şu cümlenin benzerlerini kaç kere kurdum bilmiyorum. Repertuardan konuşma mevzusu çok hazin. Bir süre sonra kendine laf sokuştururken bile yaratıcı olmak durumunda kalıyor insan.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker