20 Temmuz 2011 Çarşamba

kamu yararına karar vermek

bu arada kayıp giden haberlerden biri de, halkevleri'nin "kamu yararına dernek" statüsünün bir Bakanlar Kurulu kararı ile kaldırılmasıdır. denizf.eneri denen yapı ise hem bu sıfatı  hem de meclis tarafından verilen üstün hizmet ödülünü aldı. eh bunlar olurken, ezel evel "pis gömünis" yuvası olan halkevleri, tabii ki, haşa yani - kamu yararına dernek olamaz. 79 yıllık çaba, bugünün muhalefet evleri, yok yani, dayanılmaz.

ben hiç halkevine gitmedim. belki de benim ayıbımdır bu uzaktan izleyen destekçi olmam. belki de yanlarından geçsem ben onların burun kıvırdıklarındanımdır. ama şuncacık halimle "kamu"ysam biraz, hani bir ihtimal, yararıma iş yapanı da ben bilirim, ben tanırım.
bir de çocuklar:

"Yaz okulunda bazı günler ‘Güzel günler göreceğiz çocuklar’ adlı şarkıyı söylüyoruz. Paylaşmayı, dayanışmayı, yardımlaşmayı ve buna benzer şeyleri de öğreniyoruz. Buraya her çocuk katılmalı diye düşünüyorum."


ben de öyle düşünüyorum ve biliyor musun, o şarkıyı artık öğreten de pek kalmadı.
*
ota boka gözüm sulanıyor, "hava nemli" deyip yırtıyorum.
oysa o t-shirtte yazdığı üzere: halkın hakları var!

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker