18 Temmuz 2011 Pazartesi

ran

ben ne zaman çok aşık hissetsem, hep aynı şarkı çalar. o kadar derinden çalar ki hiç duyamam, ama bilirim, gelmiştir, ordadır, yumuşacık. galiba hasretten gözlerim şişiyor. bu sıcakta bol tuzlu yiyip ayakları şişen teyzeler gibi, gözlerim şişiyor. tuzlu bir ödem. tuzlu ödemi deniz tuzu dağıtırmış mesela? dağıtsın. ben artık kavuşmak istiyorum. en aydınlık halime kavuşunca, sakince bir dalga olup, bir kıyıya, bir denize vurmak istiyorum. öyle bir dalga ki her şarkıyı duyar, her şarkı yumuşacık içine dolar.

benim her akşam baktığım bi fotoğraf var. sepyalaştırılmış. fotoğrafı görenler çok beğenir. oysa mühim olan, o fotoğraf kağıdının arkasındaki el yazısı ve yazdıkları. o yüzden fotoğraf aynama takılı duruyor; önünü herkes, arkasını ise bilenler görüyor.

artık iyi haberler istiyorum. güzel haberler, güzel bir tatil, huzur. o kadar.

2 yorum:

mermaid dedi ki...

e hadi o zaman.

Adsız dedi ki...

Deryik'cim,

Uzun zamandır ses vermiyor oluşum seni her gün okumadığım anlamına gelmesin lütfen. Çoğu zaman fikirlerine o kadar katılıyorum ki üstüne ekleyecek hiç bir şey, yapacak bir yorum bulamıyorum.
Her zamankinden farklı bir yazı görmek, uzaktan da olsa heyecanını paylaşmak güzel.
Uzerinde rahat kıyafetler, elleride sevgilinin eli ve bol huzurlu güzel bir tatil olsun..

sevgiler,

Gozde

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker