30 Eylül 2011 Cuma

uyk

boncuk kutumu düzenledim. bu böyle basit bi cümle değil, ben deliğine zerzevat taşıyan fare gibi her eminönüne gidişte bu kutuma boncuk, ne işe yaradığını bilmediğim ara parçalar, kurdele, lastik, zincir filan yığıyorum. sonra iş çığrından çıkınca oturup düzenliyorum, 2 saate yakın sürüyor. dün bu işi yaptım ben. bahar temizliği, herkesin kendine.
neyse, bu vesileyle yeni projemi açıklıyorum:


peh, tabii ki değil. dışarda seller giderken kafama tüy takacak değilim. kokar bi kere. ayrıca bu piñata vari şeyi yapana kadar ev kümese döner, ev arkadaşım beni katrana bulayıp üzerimde tüylerle sokağa atar sonra. yine de  hepimiz bazen black swan, bazen huysuz virjin.

neyse, plan projem daha ziyade aşağıdaki arkadaş. henüz bitmedi; çünkü bu hali çok kolay. biraz daha oyuncaklı bi şi olması lazım; ama şimdilik böyle:



falan filaan.

2 yorum:

dide dedi ki...

bence bu hali fevklade. gözüm kaldı hatta.

deryik dedi ki...

milmersi efendim. rötuşlu halini de koyup yorum alıcam :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker