13 Ağustos 2013 Salı

bilet

Evde  bir köşede "en harika tatillerin seyahat rehberleri" duruyor. Dünyayı gezme hayallerimizin kitapları, en iyi yol arkadaşıma hediye seçmiştim. İşte biletim o rehberlerin gülü olan kitapçığın ülkesine. 2006'dan beri yegane hayalime. Adaşım olan bir küçük hanfendinin, canım arkadaşımın memleketine. Şu blogun kuşlarının anavatanına. Günlerce okuyup, özet çıkarıp yutmaya çalıştığım ayrıntıların diyarına.

Peru'ya gidiyoruz. Biletler alındı. Ekim ayında 2 hafta. Biletimiz var.
Peru.
Gitmek.
Biz.
2 ay sonra.

Bunlar dönüp duruyor kafamın içinde.
Heyecandan bir şeyler ıskalamaktan korkuyorum, öyle diyeyim halimi.
kuşlardan buyrun. gerisini siz düşünün.

3 yorum:

mz dedi ki...

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Cok sevindim Deryik! Cok heyecanli. Gidin gorun, sonra anlat ki gidecegimiz zaman biz de daha cok sey biliyor olalim. :D

Emir Bey dedi ki...

Video'da 1:08 civarı ortaya çıkan kuş tam bir kopya çektirmeyen hoca.

Adsız dedi ki...

okudukça sinirlerim bozuldu :) kıskandım napim. seninkinin konforunun eğlencesinin dinamiğinin farklılığının kıyısından geçmeyen bi hayatım var , pufff...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker